Müşteri Odaklı Satış ve Pazarlama Teknikleri

Günümüzün dinamik iş dünyasında, güven duygusu yaratarak, farklı seviyedeki satış & pazarlama uzmanlarının iletişim, ikna ve satış verimliliğini olumlu etkileyerek performans artışı sağlamak. Satış yöneticileri, Satış ekipleri, Satış destek ekipleri, Tanıtım temsilcileri, Satış & Pazarlama uzmanları, müşteri ilişkileri yöneticileri, yönetici adayları için tasarlanmıştır.

Sınavlar ve Sertifikalar

Başaran Akademi Sertifikaları

Katılım Belgesi

Katılım koşullarını yerine getirenlerin almaya hak kazandıkları belgedir.

Başarı Sertifikası 60-79 not ortalaması
Üstün Başarı Sertifikası 80-100 not ortalaması

Verdiğimiz sertifikalara buradan ulaşabilirsiniz.

Eğitim İçeriği

Müşteri Odaklı Satış ve Pazarlama Teknikleri

Müşteri Odaklılık ve Etkin Müşteri İletişimi
Müşteri Memnuniyeti Yaratan Temel Özellikler
Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerde Müşterinin Önemi
Müşteri Memnuniyeti Yaratmak İçin Müşteri Türlerinin Analizi
Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi
İtirazla Başa Çıkma
Müşteri İletişiminde Temel Hatalar
Şikâyetleri Çözme Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İletişim Becerileri
Sözlü ve Sözsüz İletişimin Kuralları
Profesyonel Satış Yaklaşımı ve Psikolojik Beklentiler
Profesyonel Satıcının Temel Özellikleri
Satış Tarzımızı Belirleme ve Etkili Satış Stilleri (Uygulama)
Satış Performansının Arttırılması ve Profesyonel İkna teknikleri