Elektra

Elektra Otel Otomasyonu, turizm ve konaklama sektörü için geliştirilmiş bir yazılımdır. Bu sektörde hizmet veren tesislerin tüm operasyonlarının takibini yapar. Bir çok modüle sahiptir. Her işletmenin kendi ihtiyacına göre uygun modüller barındırır.

Sınavlar ve Sertifikalar

Başaran Akademi Sertifikaları

Katılım Belgesi

Katılım koşullarını yerine getirenlerin almaya hak kazandıkları belgedir.

Başarı Sertifikası 60-79 not ortalaması
Üstün Başarı Sertifikası 80-100 not ortalaması

Verdiğimiz sertifikalara buradan ulaşabilirsiniz.

Eğitim İçeriği

Ön Büro

Rezervasyon,
Check In,
Check Out,
Folyo,
Fatura,
Kasa,
Housekeeping,
Acente,
Misafir,
Cari Hesaplar,
Doluluk ve Karlılık Analizleri,
Gece Raporu,
Yedekleme,
Room Rack,
Emniyet Kimlik Bildirimi

Santral, Santral VOIP

Görüşmelerin ücretlendirilmesi ve Folyolara Aktarılması, 
Ofis ve idari Görüşmelerin Takibi, 
Geriye Dönük Rapor ve Analizleri kapsar.

Muhasebe Modülü

Dövizli ve Miktarlı Hesap Takibi,
Resmi Defterler,
Mali Tablolar,
Çek Senet Takibi,
Yapılandırma bölümlerini kapsar. Stok ve Ön büro ile entegre çalışabilir.

Stok ve Maliyet Analiz

Stok ve Ürün Takibi,
Reçetelendirme,
Depo Takibi,
Üretim,
Sayım,
Satın Alma,
Maliyet Analizleri ile Satıcı ve Personel Cari İşlemleri

Satış Noktası Sistemi (POS)

Satış Noktası Programı,
X,Z ve Kasiyer Raporu,
Satış,
Personel,
Zayi Analizi,
Kredili Hesap Takibi,
Sipariş,
Adisyon,
POS Klavye,
El Terminali ve Dokunmatik Ekranla Çalışma

İnsan Kaynakları

Çok Firmalı Çalışabilme,
Sicil,
Puantaj,
Bordro,
Resmi Bildirgeler,
Vizite Katlar,
İzinler

Spor ve Spa Yönetimi

Sağlık ve Spor Merkezindeki Kişi,
Salon ve Ekipmanların Rezervasyonu ve Satışı

Opex (Operasyon Yönetimi)

Tesis içerisindeki tüm iş, görev, sorun, mesaj, karar ve duyuruların kaydedilip takibinin yapıldığı çağrı kayıt ve operasyonel kontrol ve yönetim sistemidir. İstenilen durumlarda çağrılar ek olarak program içinden SMS yoluyla ilgili kişinin cep telefonuna da gönderilebilir.

İnteraktif TV Modülü

Oda televizyonlarından misafirin konaklama detayları,
Extra harcamaları

Pay TV Entegrasyonu

Otel odalarında müşterilerin kullanabileceği izle – öde sisteminin (Pay TV) ücretlendirmesinin otomatik yapılması ve müşteri folyolarına aktarımını sağlar.

Banket

Konferans, düğün vb. organizasyonlarda ilgili salonların rezervasyon kontrolü başta olmak üzere organizasyonla ilgili tüm işlemlerin (ürün seçimi, kiralama süresi, görevli personel, müzik, sunulacak yemek veya kokteyl paketleri, ücretlendirme vb.) hızlı ve hatasız yapılmasını sağlar.

Merkezi Yönetim

Çok şubeli işlemlerde, muhasebe, finanasman, organizasyon planlama, personel, satış ve pazarlama yönetimi için uzaktan erişimle tek merkezde yönetimini sağlar.

Web Tabanlı Konsolide Raporlama

Günlük, haftalık, aylık istenilen tüm raporların internetten izlenilebilmesini sağlar.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)

Müşterilere daha hızlı ve daha kaliteli hizmet vermeyi amaçlayan otellerin, müşteri şikayetleri ve isteklerinin takibini sağlayan, anket vb. yollarla müşterilerin tercihlerini belirleme imkanı sunan yönetim programıdır.

WEB Tabanlı CRM ile; Otelden ayrılan misafire otomatik mail ile "teşekkür" gider.Mail içerisinde bulunan link ile hazırladığınız anket online olarak misafir tarafından doldurulur. Anket cevapları otomatik olarak Elektra Programı'nın içerisine işlenir.Otelin içerisinde ya da otel dışarısında doldurulan anket ayrı ayrı değerlendirlip analiz edilir. Müşteri memnuniyetiniz hakkında detaylı raporlamalar hazırlanır.

 

Bu Kategorideki

Diğer Eğitimler

Bilgi almak istiyorum