Unity

Bilgisayar veya mobil cihazınızda sıkça oynadığınız oyunları siz programlamak istemez miydiniz? Bu eğitim hiçbir programlama altyapınız olmasına ihtiyaç duymadan UNITY oyun motoru ve C# dili ile kendi oyunlarınızı geliştirmeniz için oluşturuldu.

Son yıllarda mobil oyunlar hem dünyada hem de Türkiye'de çok büyük bir gelir hacmine ulaştı. Gerek kişilerin kendi yazdığı oyunları uygulama marketlerinden yayınlaması, gerek oyun geliştirme firmalarının büyük kazançlara imza atıyor olması bu gelir hacmini artırdı. Uygulama marketleri sayesinde güzel ve farklı bir fikirden oluşan uygulama ve oyunlar milyonlarca kullanıcıya ulaşmak için yeterli oluyor.

Katılımcılar bu eğitimin sonunda hem PC platformu için hem de iOS ve Android cihazlar için 2 boyutlu veya 3 boyutlu oyunları kurgulayabiliyor ve geliştirebiliyor olacaklar.

Bu eğitimi uzaktan canlı olarak alabilirsiniz.
Detaylar için tıklayın.

Sınavlar ve Sertifikalar

Başaran Akademi Sertifikaları

Katılım Sertifikası

Katılım koşullarını yerine getirenlerin almaya hak kazandıkları belgedir.

Başarı Sertifikası 60-79 not ortalaması
Üstün Başarı Sertifikası 80-100 not ortalaması
Uluslararası Sertifikalar
Unity'nin sertifikasyon sınavlarına katılabilir ve Unity Certified Programmer and 3D Artist, Unity Certified Expert ve Unity Certified Associate ünvanlarına sahip olabilirsiniz. Sınavlara Pearson Vue Antalya Yetkili Sınav Merkezimizden girebilirsiniz.


Verdiğimiz sertifikalara buradan ulaşabilirsiniz.

Eğitim İçeriği

Oyun Programlama Temelleri

Unity Arayüzünün ve Sprite'ların Kullanımı
Unity'de C# Temelleri
Animasyonlar ve Parçacık Sistemleri
Animator Sisteminin Kullanımı
2D Fizik Motoru Kullanımı
Giriş Eksenleri (Input Axis) ile Kullanıcı Kontrolü
Arayüz(UI) Yaratımı
Runtime'da Rasgele Oyun Nesneleri Yaratımı
Etiket ve Katman Sistemi Uygulamaları
Çoklu Dokunma Girişi (Multitouch Input) Yapısı ve Mobil Ekran Kontrolleri
Bölüm Sonu Oyunu1
Bölüm Sonu Oyunu2

İleri Unity Uygulamaları

İleri Unity Uygulamaları
Textures, Işıklandırma ve Işık Haritalaması (Lightmapping)
Karakter Denetlericisi (Character Controller) Modifikasyonları
Mecanim ve Mocap ile Humanoid Animasyonları
Gelişmiş Animator Yapıları, 1D,2D Blend Tree'ler
3D Fizik Motoru, Vektörler ve Quaternionlar
Tekli ve Çoklu Kamera Takip Sistemleri
Raycast Uygulamaları
Gelişmiş Fizik Motoru Uygulamaları
Bölüm Sonu Oyunu