Elektra Otel Otomasyonu, turizm ve konaklama sektörü için geliştirilmiş bir yazılımdır. Bu sektörde hizmet veren tesislerin tüm operasyonlarının takibini yapar. Bir çok modüle sahiptir. Her işletmenin kendi ihtiyacına göre uygun modüller barındırır.
Alınabilecek Ünvanlar
Çalışma Alanları
Sınavlar ve Sertifikalar
Başaran Akademi Elektra Kursu Sertifikaları
Katılım Belgesi
Katılım koşullarını yerine getirenlerin almaya hak kazandıkları belgedir.
Başarı Sertifikası | 60-79 not ortalaması |
Üstün Başarı Sertifikası | 80-100 not ortalaması |
Verdiğimiz sertifikalara buradan ulaşabilirsiniz.
Eğitim İçeriği
Rezervasyon,
Check In,
Check Out,
Folyo,
Fatura,
Kasa,
Housekeeping,
Acente,
Misafir,
Cari Hesaplar,
Doluluk ve Karlılık Analizleri,
Gece Raporu,
Yedekleme,
Room Rack,
Emniyet Kimlik Bildirimi
Görüşmelerin ücretlendirilmesi ve Folyolara Aktarılması,
Ofis ve idari Görüşmelerin Takibi,
Geriye Dönük Rapor ve Analizleri kapsar.
Dövizli ve Miktarlı Hesap Takibi,
Resmi Defterler,
Mali Tablolar,
Çek Senet Takibi,
Yapılandırma bölümlerini kapsar. Stok ve Ön büro ile entegre çalışabilir.
Stok ve Ürün Takibi,
Reçetelendirme,
Depo Takibi,
Üretim,
Sayım,
Satın Alma,
Maliyet Analizleri ile Satıcı ve Personel Cari İşlemleri
Satış Noktası Programı,
X,Z ve Kasiyer Raporu,
Satış,
Personel,
Zayi Analizi,
Kredili Hesap Takibi,
Sipariş,
Adisyon,
POS Klavye,
El Terminali ve Dokunmatik Ekranla Çalışma
Çok Firmalı Çalışabilme,
Sicil,
Puantaj,
Bordro,
Resmi Bildirgeler,
Vizite Katlar,
İzinler
Sağlık ve Spor Merkezindeki Kişi,
Salon ve Ekipmanların Rezervasyonu ve Satışı
Tesis içerisindeki tüm iş, görev, sorun, mesaj, karar ve duyuruların kaydedilip takibinin yapıldığı çağrı kayıt ve operasyonel kontrol ve yönetim sistemidir. İstenilen durumlarda çağrılar ek olarak program içinden SMS yoluyla ilgili kişinin cep telefonuna da gönderilebilir.
İnteraktif TV ModülüOda televizyonlarından misafirin konaklama detayları,
Extra harcamaları
Otel odalarında müşterilerin kullanabileceği izle – öde sisteminin (Pay TV) ücretlendirmesinin otomatik yapılması ve müşteri folyolarına aktarımını sağlar.
BanketKonferans, düğün vb. organizasyonlarda ilgili salonların rezervasyon kontrolü başta olmak üzere organizasyonla ilgili tüm işlemlerin (ürün seçimi, kiralama süresi, görevli personel, müzik, sunulacak yemek veya kokteyl paketleri, ücretlendirme vb.) hızlı ve hatasız yapılmasını sağlar.
Merkezi YönetimÇok şubeli işlemlerde, muhasebe, finanasman, organizasyon planlama, personel, satış ve pazarlama yönetimi için uzaktan erişimle tek merkezde yönetimini sağlar.
Web Tabanlı Konsolide RaporlamaGünlük, haftalık, aylık istenilen tüm raporların internetten izlenilebilmesini sağlar.
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)Müşterilere daha hızlı ve daha kaliteli hizmet vermeyi amaçlayan otellerin, müşteri şikayetleri ve isteklerinin takibini sağlayan, anket vb. yollarla müşterilerin tercihlerini belirleme imkanı sunan yönetim programıdır.