İyi bir Sosyal Medya Uzmanı’nı diğerlerinden ayıran en büyük özellik orijinal içerik üretebilmektir.
Başaran Akademi Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu ile uygulamalı bir şekilde sosyal medya platformları üzerinde bir marka oluşturma, yeni müşteri kanalları bulma, mevcut müşterilerin marka bağlılıklarını güçlendirme, sosyal medya hesaplarını aktif olarak kullanabilme ve sosyal medya sitelerini etkin yönetebilme becerileri kazanarak kursun sonunda bir Sosyal Medya Uzmanı olarak yepyeni bir kariyer planlayabilirsiniz.
SOSYAL MEDYA UZMANI OLARAK NELER YAPABİLİRSİNİZ?
Hedef kitlenizi tanımak iyi bir pazarlama planının olmazsa olmazlarındandır. Kitlenize uygun hitap şekli geliştirmek, görsel içeriklerde doğru rengi kullanabilmenin metotlarını öğrenebilir ve geliştirebilirsiniz. Pazarlama planı hazırlamayı, Facebook, Instagram gibi platformlarda müşteri ile iletişim kurmayı, hedef kitleyi tanımayı, demografik analizler yapabilmeyi detaylı bir şekilde kavrayabilirsiniz.
Uygulamalı olarak içerik takvimi oluşturmayı, oluşturduğunuz takvime uygun görsel ya da video seçimi yapabilmeyi ve en önemlisi hedef kitlenize uygun içerik metni yazmayı öğrenebilirsiniz. Farklı görsel düzenleme araçlarıyla sosyal medyada doğru içeriğe uygun reklam vermek, kitleniz ile etkileşimi sağlamak ve büyümek için en önemli yöntemlerden biridir. Siz de uygulamalı olarak Facebook Bussines arayüzü kullanarak reklam vermeyi; etkileşim, trafik, erişim gibi farklı reklam türlerini tanımayı, kampanya amacınıza uygun reklam kategorisi seçmeyi öğrenebilirsiniz.
Sosyal Medya Platformları üzerinde sponsorlu içeriğin analizlerinin yapılması, rapor haline getirilmesi ve sonraki sponsorlu içeriklerde bu analizlere uygun yeni kampanya planı oluşturulması markanın tutunabilinirliği açısından çok önemlidir. Başaran Akademi’de hazırladığınız sponsorlu içeriklerin analizlerini yapmayı öğrenirsiniz. Bu analizler ile, bir sonraki reklam kampanyasının hangi platformlar üzerinde devam etmesi gerektiğini, hangi platformları sonlandırmanız gerektiğini tanımlayabilirsiniz.
Sponsorlu içerik ve doğru sosyal medya planı ile ulaştığınız hedef kitleniz ile doğru iletişim dilini oluşturmak ve potansiyel müşterinizi unutmamak çok önemli. Facebook potansiyel müşteri merkezini kullanarak müşterilerinizi yönetmeyi ve onlara hitap etme şekillerini öğrenebilirsiniz.
Başaran Akademi Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu ile sektörde tercih edilen ve fark oluşturan uzmanlar arasında yerinizi alabilirsiniz. Başaran Akademi 22 yıllık eğitim tecrübesiyle, sürekli gelişen teknolojiye uygun eğitim müfredatıyla yenilikçi ve uygulamalı eğitim veren Akdeniz Bölge Lideri bir kurum olarak öğrencilerini sektöre hazırlar. Başaran Akademi eğitim sonrasında öğrencilerini sertifikalandırarak, onlara yeni meslek kazandırır.
Alınabilecek Ünvanlar
› Sosyal Medya Uzmanı
› Dijital Medya Yöneticisi
› Dijital Medya Uzmanı
› SEO / SEM Uzmanı
› PR ve Sosyal Medya Uzmanı
Çalışma Alanları
› Reklam Ajansları
› Danışmanlık Şirketleri
Sınavlar ve Sertifikalar
Başaran Akademi Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu Sertifikaları
Katılım Sertifikası
Katılım koşullarını yerine getirenlerin almaya hak kazandıkları sertifikadır. Sosyal Medya Uzmanlığı kursu sonunda "Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifikası" verilir.
Başarı Sertifikası |
60-79 not ortalaması |
Üstün Başarı Sertifikası |
80-100 not ortalaması |
Uluslararası Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu Serti?kaları
Exam: 100-101 Facebook Blueprint Serti?kalı Dijital Pazarlama Sorumlusu
Exam: 400-101 Facebook Blueprint Serti?kalı Medya Planlama Uzmanı
Exam: 410-101 Facebook Blueprint Serti?kalı Medya Satın Alma Uzmanı
Exam: 500-101 Facebook Blueprint Serti?kalı Reklam Ürünü Geliştiricisi I
Exam: 510-101 Facebook Blueprint Serti?kalı Reklam Ürünü Geliştiricisi II
Exam: 520-101 Facebook Blueprint Serti?kalı Reklam Ürünü Geliştiricisi III
Verdiğimiz sertifikalara buradan ulaşabilirsiniz.
Eğitim İçeriği
Sosyal Medyaya Giriş
Sosyal Medya Uzmanı Kimdir?
Sosyal Medya Yönetimi Terminolojisi
Sosyal Medya Uzmanı Ne İş Yapar ?
Sesyal Medyanın Önemi
Sosyal Medya Geliştirme Ve Profesyonellik
Müşteri Kimdir?
Müşterinin İşletme İçin Ödemi
Toplam Kalite Yönetiminin Sosyal Medyaya Etkisi
Görsel Tasarım
Reklam Ve Kampanyamızda Kullanacağımız Görsel Seçimi
Mobil Ve Bilgisayar Kullanıcılarına Yönelik Görsel Tasarım
Görsel Tasarımda Olması Gereken Sloganlar
Görsel Tasarımda Renklerin Anlamı
FACEBOOK Reklamları
FACEBOOK Reklam Verme Alanları
FACEBOOK Sayfalarının Optimizasyonu
FACEBOOK Reklam Methodları Analizi
MÜŞTERİ Kitlesi Oluşturma
Görüntülü Veya Video Reklam Oluşturma
FACEBOOK Remarketing / Yeniden Pazarlama
FACEBOOK Zaman Planlayıcıları
FACEBOOK Kalite Puanı Arttırma Teknikleri
FACEBOOK Bütçeleme
FACEBOOK Rapor Analiz ve Arama Trafiği
Uygulamalar
INSTAGRAM Reklam Verme Alanları
INSTAGRAM Sayfalarının Optimizasyonu
INSTAGRAM Reklam Methodları Analizi
Müşteri Kitlesi Oluşturma
Görüntülü Veya Video Reklam Oluşturna
INSTAGRAM Remarketing / Yeniden Pazarlama
INSTAGRAM Zaman Planlayıcıları
INSTAGRAM Kalite Puanı Arttırma Teknikleri
INSTAGRAM Bütçeleme
INSTAGRAM Rapor Analiz Ve Arama Trafiği
Uygulamalar
SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
SEO Temel Analiz
SEO Optimizasyon Adımları
Sosyal Medya Açısından SEO Uyarlamaları
SEO Çalışmalarının Web Siteleri İle Optimizasyonu
SEO Bütçeleme Ve Ücretlendirme
SEO Raporlama
SEO Hata Raporu Görüntüleme
Viral Reklamcılık
Viral Reklam Alanları
Müşterileri Etkileme Yönetimi
Potansiyel Müşterilerde İhtiyaç Uyandırma
Viral Reklam Optimizasyonu
Algı Yönetimi
SWOT Analizleri Uygulamaları
Müşteri - Ajans İlişkileri
Müşteri Ne İster?
Ajans Ne Anlar?
Nasıl Ortak Çalışılır?
Sosyal Medya Trendleri
Yılın Trendleri